FATMOOSE Summertime Sale! Bestil nu, og spar op til 25%!

Returnering/Reklamation

Kan jeg selv vælge et speditionsfirma til tilbagesendelsen af et legeredskab fra FATMOOSE?

Af logistiske grunde kan vi desværre ikke tilbyde dig muligheden for selv at vælge et speditionsfirma. Vi har heller ikke mulighed for at oplyse dig om speditionsfirmaet, da det i forbindelse med transporten ofte arbejder sammen med underleverandører.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil sende en artikel tilbage?

Hvis de artikler, der skal returneres, har været sendt med et speditionsfirma, så koordinerer vi sammen med dig et afhentningstidspunkt for transporten og dækker alle omkostninger ved returforsendelsen.

Hvis det derimod drejer sig om mindre pakker, så bedes du selv finde en pakketjeneste, der kan returnere varen.

Tip: Vælg altid den samme pakketjeneste, der sørgede for leveringen af varen til dig. Det er normalt det billigste valg.

For at lette og fremme tilbagesendelsen anbefaler vi, at du benytter vores returneringsformular. Dette er dog ikke obligatorisk.

Bekræfter FATMOOSE modtagelsen af min returvare?

I det øjeblik, vi modtager din returvare, får du selvfølgelig en e-mail fra os, hvor vi bekræfter modtagelsen af din returvare.

Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Tilbagebetalingen afhænger af den valgte betalingsmetode. Hvis du har betalt forud, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det refunderede beløb til din konto. Hvis du har bestilt pr. PayPal, kreditkort eller Amazon, så kender vi allerede dine betalingsoplysninger og har ikke behov for flere for at gennemføre tilbagebetalingen. Du bedes desuden tage i betragtning, at tilbagebetalingen kan tage op til 14 dage.

Hvor lang tid har jeg til at reklamere over en artikel?

er findes ikke nogen principiel reklamationsfrist? På vores trædele yder vi dig en garanti på 10 år, og på tilbehørsdele er garantien 2 år. Uberørt deraf gælder de retlige forskrifter. Yderligere oplysninger kan findes i vores Oplysninger om fortrydelse.

Hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg modtager en bestilling, hvor der er mangler eller sket beskadigelser?

På trods af vores partneres omhu kan der af og til forekomme leveringsfejl. I tilfælde af skader, bedes du få fragtfirmaet til at notere det på fragtbrevet. Vi beder dig om alligevel at tage imod varerne og kontrollere og ved hjælp af monteringsvejledningen kontrollere, at de er intakte. Du bedes dokumentere eventuelle skader med fotos.
Derefter skal du kontakte os ved at benytte kontaktformular og sende os en komplet liste over de berørte dele, sammen med dine fotos af delene. Kun hvis listen over de berørte dele er komplet, kan vi forhindre en længere ventetid.
Vi vender hurtigst muligt tilbage til dig med et passende løsningsforslag.

Kan jeg afslå at tage imod Wickey-legeredskabet, hvis det er stærkt beskadiget?

På trods af vores partners omhu kan der af og til forekomme leveringsskader. I tilfælde af skader, bedes du få fragtfirmaet til at notere det på fragtbrevet. Vi beder dig alligevel om at acceptere varen/varerne og tjekke om den/de er komplet/komplette og ubeskadiget/ubeskadigede. Kontakt derefter vores kundeservice ved hjælp af kontaktformular. Vi vil behandle sagen så hurtigt som muligt.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg gerne vil ombytte en artikel?

En ombytning af en artikel sker også ved hjælp af returneringsformularen. Skriv din e-mailadresse og bestillingsnummeret, og følg anvisningerne på de følgende sider. Vores kundeservice kontakter dig hurtigst muligt for at aftale det videre forløb med dig.