FATMOOSE Summertime Sale! Bestil nu, og spar op til 25%!

Forsendelse og levering

Hvordan leveres produkterne fra FATMOOSE?

Vores legeredskaber leveres til dig med spedition. Mindre dele og tilbehør sendes som pakkepost.

Med hvilke speditionsfirmaer og pakkeposttjenester samarbejder FATMOOSE?

Da vi via vores FATMOOSE lande-shops leverer til næsten hele Europa, arbejder vi sammen med et stort antal speditionsfirmaer. Vi samarbejder med DHL, GLS, DPD og UPS om forsendelse af småpakker.

Pakker FATMOOSE selv legeredskaberne?

Sikkerhed frem for alt - det er vores motto for indpakningen! Du modtager varen fra os i en sikker, robust og solid emballage enten som pakke eller på palle med beskyttelsesfolie. Større pakker som fx legetårne eller gynger leverer speditøren sikkert til kantstenen.

Hvad skal jeg være opmærksom på og tjekke ved modtagelsen af leveringen?

På trods af vores partners omhu kan der af og til forekomme leveringsskader. I tilfælde af skader, bedes du få fragtfirmaet til at notere det på fragtbrevet. Vi beder dig alligevel om at acceptere varen/varerne og tjekke om den/de er komplet/komplette og ubeskadiget/ubeskadigede. Hvis der er noget, som du ikke er tilfreds med, kan du rette henvendelse til vores kundeservice ved at benytte kontaktformular med emnet "Garanti - Garantiydelse". Vi vil behandle sagen så hurtigt som muligt.

Leveres alle varer samtidigt ved en ordre på flere artikler fra FATMOOSE?

Som grundregel gælder: en bestilling, en levering! Men det kan jo være, at du har købt så flittigt ind, at det simpelthen ikke kan være i én pakke. For eksempel sendes vores juniorsenge og Tiny-legetårne alt efter situation og omfang i flere pakker.

Hjælper speditørens chauffør mig med at bringe legeredskaberne ind på min grund?

Af organisatoriske grunde er dette desværre ikke muligt. Leveringen er gratis til kantstenen - derefter sørger du selv for resten.

Er det muligt at ændre leveringstidspunktet med kort frist?

Hvis du bliver nødt til at ændre leveringstidspunktet med kort frist, så skal du ringe til os på telefonnummer+44(0)330 8080184. Dette kan afhængig af situationen eventuelt medføre, at du pålægges lager- eller andre ekstraudgifter. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker yderligere oplysninger.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

For at begrænse ulejligheden så meget som muligt for alle parter beder vi dig så vidt muligt undgå, at dette sker. Skulle det være umuligt for dig at være hjemme på leveringstidspunktet, så springer til og modtager leveringen. Vi kontakter dig derefter for at arrangere en ny leveringsdato.
Derudover vil vi med glæde dække leveringsomkostningerne ved leverancer og ordrer på € 50 eller mere ved den første levering. Hvis der er behov for en anden levering, kontakter vi speditøren for at på oplyst, hvilke yderligere omkostninger dette vil medføre. Du vil blive opkrævet disse udgifter med forbehold.

Kan bestillingen afhentes på stedet?

Selvom vi gerne vil hilse personligt på vores kunder, så er det af organisatoriske grunde desværre ikke muligt at afhente leveringen.

Kan min bestilling afleveres på en pakkestation?

Dette er som grundregel desværre ikke muligt. Men selvfølgelig kan du vælge en adresse som leveringssted, hvor en person, som du har tillid til, tager imod varerne på dine vegne.

Er ekspresforsendelse mulig med FATMOOSE?

Af organisatoriske grunde er dette desværre ikke muligt. Ikke desto mindre forsøger at levere de bestilte varer så hurtigt som muligt.

Kan jeg angive et foretrukket leveringstidspunkt?

Du har mulighed for at aftale leveringsdatoen med speditøren. Den nøjagtige leveringsdato skal dog være senest 3 dage efter kontakten med speditørfirmaet. Ellers kan der påløbe lager- og ekstraudgifter, som med forbehold og afhængigt af situationen skal afholdes af dig.

Leverer FATMOOSE også til udlandet?

Selvfølgelig! Vores veje er multikulturelle. Vi er stolte af at kunne tilbyde vores legeredskaber til en række europæiske lande.

På hvilke dage kan jeg ikke modtage leveringer?

Lørdag og søndag holder vores speditør velfortjent weekend - ligesom du forhåbentlig gør?

Hvad koster forsendelsen?

Ved bestillinger på over 50,- €. er forsendelsen gratis! Dog gælder der visse undtagelser for øer og svært tilgængelige områder. Du kan finde yderligere oplysninger her: Bestilling og levering.

Skal jeg betale et tillæg for levering til øer?

En lille ulempe er der trods alt ved den evige feriefornemmelse: Ja, her skal du betale et tillæg. De kan du se tillægget for dit land/din ø i vores shop.

Er det muligt at se, hvor min pakke befinder sig?

Vi holder dig ajour med status på din ordre, og vi sender dig beskeder gennem hele bestillings- og leveringsprocessen. Så snart vi har modtaget din betaling, når din ordre er klar til forsendelse, og når din ordre forlader vores lager, modtager du en e-mail med yderligere information.

Hvis din ordre er en speditionslevering, vil speditøren kontakte dig for at aftale en leveringsdato med dig. I tilfælde af en pakke modtager du et sporingslink fra den respektive pakkeservice, når varerne er afsendt. Her kan du til enhver tid kan se status på din levering.

Hvilken leveringstid kan jeg regne med?

Den gennemsnitlige leveringstid for en artikel kan du se på den pågældende produktside. Fristen, der er anført, løber fra registreringen af din betaling.

Er leveringstiden længere, hvis jeg bestiller flere artikler?

Hvis du bestiller flere artikler med forskellig leveringstid, skal du altid regne med den længste af de angivne leveringstider. Vær opmærksom på, at din levering kan bestå af flere pakker.