FATMOOSE Cyber Deals! Bestil nu, og spar op til 25%! - gyldig til og med 04.12.2022

Bestilling

Hvorfor er det nødvendigt at oplyse telefonnummer?

Vores legetårne leveres på grund af deres størrelse ikke med en almindelig pakketjeneste, men leveres derimod med et speditionsfirma på lastbil med lift. For at sikre det perfekte leveringstidspunkt ringer speditionsfirmaet til dig i forvejen. På den måde sikrer vi os, at du er hjemme, og at dit legetårn leveres til tiden.

Er det muligt at bestille pr. telefon hos FATMOOSE?

Vi kan kun modtage din bestilling foretaget via vores Webshop.

Må min faktureringsadresse være forskellig fra min leveringsadresse?

Det er selvfølgelig ikke noget problem at have forskellig fakturerings- og leveringsadresse: Det kræver blot et klik at angive en anden leveringsadresse, når du afslutter din bestilling.

Hvorfor er der prismæssige forskelle mellem de forskellige lande/butikker?

Dette hænger blandt andet sammen med specifikke forhold for de enkelte lande, såsom udregningen af forsendelsesomkostninger.
Vi gør vores bedste for at begrænse disse forskelle, men de kan ikke helt undgås. Priserne i butikken er dem, der gælder i det enkelte land. I nogle af vores butikker yder vi den service at levere i et andet land. Disse oplysninger kan du finde og læse i vores butikker under Levering.

Får jeg en kvittering, når jeg har bestilt?

Når du er færdig med at shoppe, er det selvfølgelig ikke meningen, at du skal vente på os. Vi sender dig straks en bekræftelse på bestillingen til din e-mailadresse, der indeholder alle vigtige oplysninger om det videre forløb. Kontrollér også din spammappe. Hvis du mod forventning ikke modtager en bekræftelse på din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon +44 (0)330 8080 184. De kan hjælpe dig videre!

Kan jeg bruge min smartphone til at bestille hos FATMOOSE?

Helt sikkert. Du kan uden problemer surfe rundt i vores butik på din smartphone og derefter foretage din bestilling.

Hvor sent kan jeg annullere min bestilling?

Så længe din ønskede artikel stadig ligger i indkøbskurven, og bestillingen ikke er afgivet, kan du uden problemer ændre og tilpasse din bestillingsoplysninger. Fra det øjeblik, du har afgivet din bestilling, er det ikke længere muligt at foretage ændringer.

Kan jeg efterfølgende ændre mine bestillingsoplysninger?

Sålænge din ønskede vare stadig ligger i indkøbskurven, og bestillingen ikke er afgivet, så kan uden problemer ændring dine bestillingsoplysninger. Det er desværre ikke muligt at udføre ændringer, efter du har afgivet din bestilling.
Hvis du har spørgsmål, eller hvis du har brug for hjælp, så bedes du henvende dig til vores kundeservice ved at benytte vores Kontaktformular med emnet Levering - Spørgsmål til levering.

Hvor finder jeg fortrydelsesformularen?

Du har ret til inden for de første 14 dage at fortryde købsaftalen. Der skal ikke gives nogen begrundelse. Yderligere oplysninger om dette og formularen finder du her: Oplysninger om fortrydelse.